Tisztelt Olvasó!

A következőkben röviden összefoglaljuk a CRM (Customer Relationship Management) rendszerek elméleti és gyakorlati tudnivalóit. A Montel képes és kész arra, hogy szakértőivel felmérje és megvalósítsa a valódi vevő-orientált vállalati rendszert és az ahhoz szükséges technikát is leszállítsa.

Tartalomjegyzék

1. A CRM-ről általában

2. A kontakt center, mint a CRM rendszer egyik alapköve

3. A CRM szoftverek és további komponensek

4. A CRM bevezetésének lehetőségei

5. Piaci trendek, jelentősebb CRM szállítók

 

1. A CRM-ről általában

A CRM egy egységesen nem definiált, de széles körben használt (és félreértett) fogalom. Eredeti célja az volt, hogy a CRM szabályozott és átlátható módon - lehetőleg kész szoftver-alkalmazással - biztosítsa egy adott cég és vevőinek teljes kapcsolatrendszerét, helytől, munkatárstól és időponttól függetlenül azonosan magas színvonalon. Mindezt egy készen kapható, könnyen és fájdalommentesen (értsd: nem kell gondolkodni csak fizetni) bevezethető, megvalósítható és karbantartható, a megszokott életet fel nem borító szoftver-megoldásként képzelték el a vállalatok.

A nagy CRM projektek bukásainak sorozata döbbentette rá a vállalat vezetőket arra, hogy a CRM nem egy technológia vagy egy szoftver, hanem egy szemléletmód, amely az adott vállalkozás céljának eléréséhez vezet és alapvetően a vevőközpontúság és a tudásmenedzsment ötvözését jelenti. Tehát a CRM nem más mint egy vállalati filozófia, vagy kultúra megnyilvánulása a gyakorlati életben. Az eredmény pedig egy értékén kezelt - tehát elégedett - vevő, aki hűséges marad a vállalathoz. No nem valami magasabb rendű erkölcsi megfontolás miatt, hanem mert tudja, hogy a váltás neki is sokba kerülne...

A CRM mindemellett egy sor technikai, szervezeti és folyamatbeli módszertant is tartalmaz, amely segíti a vállalatot abban, hogy stratégiai céljait elérje.

A CRM tehát:

  • adatokat gyűjt a vevőkről, céljaikról, szokásaikról, preferenciáikról, lehetőségeikről, piaci helyzetükről
  • az adatokat illeszti a vállalat piaci helyzetéhez, lehetőségeihez
  • szegmentálja a vevőket, dinamikus módon értéket rendel hozzájuk
  • értéküknek megfelelő, de stabil kiszolgálást biztosít minden vevőnek

A CRM a mélyben mindezt egy sor adat-, tranzakció- és folyamatorientált részmegoldás együttműködésével éri el, miközben figyeli és segíti a legfontosabb résztvevőt: a vállalat munkatársait.

Szoftverfrissítés

Tisztelt pénztárgép üzemeltetők!


MINI és JOTA típusú pénztárgépeinkre a NAV elkezdte a legfrissebb rendeletnek megfelelő szoftverek kiküldését.
A szoftver megérkezését követő napzárás után megjelenik az „Új firmware letöltve, újraindítás szükséges” üzenet a kijelzőn. Ezután nincs más teendő, mint követni a kijelzőn megjelenő utasításokat. A frissítés kb. 5 percet vesz igénybe.

FIGYELEM, VÁLTOZÁS!
Napnyitás bizonylat kinyomtatása előtt a pénztárgép a következő fizetőeszközökből kér pénzbefizetést: készpénz, hitel, utalvány, valuta – készpénz (amennyiben legalább egy valuta engedélyezve van), így a kezelőnek azonnal lehetősége van összeget beütni és fizetőeszközt (pl. váltópénzt) betenni a kasszába, amennyiben van jogosultsága a művelethez. A befizetéshez adja meg az összeget, majd a RÉSZÖ. gomb lenyomásával tovább léphet! A pénzbefizetés folyamat a le nyíl billentyű megnyomásával átugorható.
A hatályos rendeletnek megfelelően a napi forgalmi jelentés előtt a pénztárgép automatikusan pénztárjelentés bizonylatot nyomtat. Ez a funkció nem inaktiválható és nem módosítható.

Amennyiben frissítés után "Blokkolt állapot" és "Incorrect ver. of TCU" hiba jelenik meg a kijelzőn, kérjük értesítse szervizpartnerét!

Az új kézikönyvek a weboldalunkról letölthetőek:

Rövidített kezelési útmutatók a honlapunkon szintén elérhetőek:


Üdvözlettel,

Montel Kft.
2018.09.13.

Felülvizsgálatok

A hatályos 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet alapján a pénztárgépek éves felülvizsgálata kötelező. A felülvizsgálatot a pénztárgép üzembe helyezését, illetve legutóbbi éves szervizelését követő 1 éven belül kell elvégeztetnie az üzemeltetőnek.

Az éves felülvizsgálat során a szerviz

a) ellenőrzi, hogy nem történt-e illegális beavatkozás a pénztárgépen,

b) ellenőrzi, hogy a pénztárgép működése, működési körülményei megfelelnek-e a jogszabályi előírásoknak,

c) szükség esetén kicseréli az AEE akkumulátorát.

A felülvizsgálat kötelező része lett a szervizes helyszíni vizsgálat, így már nem lehetséges a szervizben elvégezni a fenti tevékenységet!

Időpontkéréshez kérjük keressen minket elérhetőségeink egyikén:

Tovább

NAV tájékoztatás

A 8+1 legfontosabb dolog, amit érdemes tudni az online pénztárgép üzemeltetéssel kapcsolatban

Az utóbbi hetekben végzett fővárosi és balatoni ellenőrzéseken tapasztaltak nyomán nyolc pontban összegyűjtöttük azokat a legfontosabb tudnivalókat, amelyek ismerete segíti az online pénztárgépet használókat, hogy betartsák a vonatkozó szabályokat. A plusz egy tudnivaló pedig a mulasztás következményeire hívja fel a figyelmet.

Tovább

2018.08.15.

A montel kft-nek négy engedélyezett online pénztárgépe van!

Az MKEH (Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal) kiadta az engedélyt a Montel Kft. által forgalomba hozott MONTEL MINI H és MONTEL JOTA H valamint a MONTEL SENTO LIGHT típusú online pénztárgépekre is. A Montel Kft. engedélyezett pénztárgép típusai:

  • MONTEL SENTO H, engedély száma: A003
  • MONTEL SENTO LIGHT, engedély száma: A003
  • MONTEL JOTA H, engedély száma: A010
  • MONTEL MINI H, engedély száma: A007
Részletek

Az 1991-ben alapított MONTEL Informatika Kft. ma a magyar infokommunikációs piac sikeres és elismert rendszerintegrátor vállalkozása.

A cég fennállásának első két évtizedében meghatározóan telekommunikációs, biztonságtechnikai és informatikai rendszerek tervezésével, megvalósításával, üzemeltetésével és karbantartásával állt az üzleti partnerek és a közszolgálati intézmények rendelkezésére.

2012-ben a MONTEL - a három működési területen összegyűlt tudás, szakértelem és tapasztalat felhasználásával - elkezdett online pénztárgépek fejlesztési és üzemeltetési kérdéseivel foglalkozni. Ehhez a feladathoz megnyert több olyan szakembert, akik ugyancsak egy-két évtizedes múltra tekintenek vissza a különböző pénztárgép rendszerek tervezése, üzemeltetése és szervizelése területén.

A cég filozófiája, hogy az online pénztárgépek üzemeltetőinek mind a hagyományos pénztárgép technológia, mind a kommunikációs technológia területéről együttesen kell támogatást kapniuk. Ezt kívánja biztosítani a MONTEL negyedik üzletága: az online pénztárgép forgalmazási, üzemeltetési és szervizelési üzletág.

A MONTEL jövőbeni célja több, megbízható online pénztárgép típus engedélyeztetése, és hozzájuk magas színvonalú szolgáltatások biztosítása leendő ügyfelei számára.