6. oldal / 10
A kontakt center technológia ma a piacon több szállítótól is beszerezhető, azonban nagyon figyelni kell a magyarországi képviselet tapasztalataira, felkészültségére. Nagyságrendileg egy munkahely teljes berendezése 2millió Forint, beleértve az épületen kívül minden szükséges infrastruktúrális beruházást: bútorok, erősáram, kábelezés, távközlési infrastruktúra, munkaállomások és szerverek, kontakt center alkalmazások, CTI szoftverek és integráció, képzések, dokumentáció el?állítása, stb.
Az 1. és 2. fázisok közötti átmenethez szükséges a másik nagy technológiai beruházás, maga a CRM szoftver-rendszer. Abban, hogy mely szállítóktól, milyen szempontok alapján válasszuk ki az optimális megoldást, segíthet az alábbi összefoglaló útmutató:
Tulajdonság
|
Megoldási javaslat
|
Nagyszámú ügyfél
|
Data Management System, CTI
|
Gyakori ügyfélkapcsolat
|
Contact Managememt System, Internet-alapú elérések
|
Ügyfélmegtartási kérdések, piacvédelem
|
Analítikus CRM megoldások, marketing automatizálások
|
Piaci részesedés növelése
|
Kereskedelmi rendszerek, sales-force automatization
|
Több ügyfélszegmensre való fókusz
|
Analítikus CRM megoldások, marketing automatizálások
|
Több termék egyidej? jelenléte
|
Analítikus CRM megoldások, marketing automatizálások
|
Több értékesítési és ügyfélcsatorna megléte
|
Webes önkiszolgáló rendszerek, e-mail menedzsment, egységes üzenetkezelés
|
Több helyszínes üzem
|
Nyitott, IP alapú kommunikáció
|
A több, speciális fejlesztésű (de készen kapható, nemzetközileg elismert) megoldás egyidejű bevezetésével érhetjük el leginkább céljainkat (bár tényszerűen ez a legnagyobb kihívás mind a tervezési mind az implementációs szakaszban). Ebben a pillanatban külön is kell választani az operatív CRM rendszereket a vezetői információs rendszerektől, amelyek még ezeken felül adnak lehetőséget adatok analízisére, gyűjtésére.
Szoftverfrissítés
Tisztelt pénztárgép üzemeltetők!
MINI és JOTA típusú pénztárgépeinkre a NAV elkezdte a legfrissebb rendeletnek megfelelő szoftverek kiküldését.
A szoftver megérkezését követő napzárás után megjelenik az „Új firmware letöltve, újraindítás szükséges” üzenet a kijelzőn. Ezután nincs más teendő, mint követni a kijelzőn megjelenő utasításokat. A frissítés kb. 5 percet vesz igénybe.
FIGYELEM, VÁLTOZÁS!
Napnyitás bizonylat kinyomtatása előtt a pénztárgép a következő fizetőeszközökből kér pénzbefizetést: készpénz, hitel, utalvány, valuta – készpénz (amennyiben legalább egy valuta engedélyezve van), így a kezelőnek azonnal lehetősége van összeget beütni és fizetőeszközt (pl. váltópénzt) betenni a kasszába, amennyiben van jogosultsága a művelethez. A befizetéshez adja meg az összeget, majd a RÉSZÖ. gomb lenyomásával tovább léphet! A pénzbefizetés folyamat a le nyíl billentyű megnyomásával átugorható.
A hatályos rendeletnek megfelelően a napi forgalmi jelentés előtt a pénztárgép automatikusan pénztárjelentés bizonylatot nyomtat. Ez a funkció nem inaktiválható és nem módosítható.
Amennyiben frissítés után "Blokkolt állapot" és "Incorrect ver. of TCU" hiba jelenik meg a kijelzőn, kérjük értesítse szervizpartnerét!
Az új kézikönyvek a weboldalunkról letölthetőek:
Rövidített kezelési útmutatók a honlapunkon szintén elérhetőek:
Üdvözlettel,
Montel Kft.
2018.09.13.
Felülvizsgálatok
A hatályos 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet alapján a pénztárgépek
éves felülvizsgálata kötelező. A felülvizsgálatot a pénztárgép üzembe helyezését, illetve legutóbbi éves szervizelését követő
1 éven belül kell elvégeztetnie az üzemeltetőnek.
Az éves felülvizsgálat során a szerviz
a) ellenőrzi, hogy nem történt-e illegális beavatkozás a pénztárgépen,
b) ellenőrzi, hogy a pénztárgép működése, működési körülményei megfelelnek-e a jogszabályi előírásoknak,
c) szükség esetén kicseréli az AEE akkumulátorát.
A felülvizsgálat kötelező része lett a szervizes helyszíni vizsgálat, így már nem lehetséges a szervizben elvégezni a fenti tevékenységet!
Időpontkéréshez kérjük keressen minket elérhetőségeink egyikén:
Tovább
NAV tájékoztatás
A 8+1 legfontosabb dolog, amit érdemes tudni az online pénztárgép üzemeltetéssel kapcsolatban
Az utóbbi hetekben végzett fővárosi és balatoni ellenőrzéseken tapasztaltak nyomán nyolc pontban összegyűjtöttük azokat a legfontosabb tudnivalókat, amelyek ismerete segíti az online pénztárgépet használókat, hogy betartsák a vonatkozó szabályokat. A plusz egy tudnivaló pedig a mulasztás következményeire hívja fel a figyelmet.
Tovább
2018.08.15.
A montel kft-nek négy engedélyezett online pénztárgépe van!
Az MKEH (Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal) kiadta az engedélyt a Montel Kft. által forgalomba hozott MONTEL MINI H és MONTEL JOTA H valamint a MONTEL SENTO LIGHT típusú online pénztárgépekre is. A Montel Kft. engedélyezett pénztárgép típusai:
- MONTEL SENTO H, engedély száma: A003
- MONTEL SENTO LIGHT, engedély száma: A003
- MONTEL JOTA H, engedély száma: A010
- MONTEL MINI H, engedély száma: A007
RészletekAz 1991-ben alapított MONTEL Informatika Kft. ma a magyar infokommunikációs piac sikeres és elismert rendszerintegrátor vállalkozása.
A cég fennállásának első két évtizedében meghatározóan telekommunikációs, biztonságtechnikai és informatikai rendszerek tervezésével, megvalósításával, üzemeltetésével és karbantartásával állt az üzleti partnerek és a közszolgálati intézmények rendelkezésére.
2012-ben a MONTEL - a három működési területen összegyűlt tudás, szakértelem és tapasztalat felhasználásával - elkezdett online pénztárgépek fejlesztési és üzemeltetési kérdéseivel foglalkozni. Ehhez a feladathoz megnyert több olyan szakembert, akik ugyancsak egy-két évtizedes múltra tekintenek vissza a különböző pénztárgép rendszerek tervezése, üzemeltetése és szervizelése területén.
A cég filozófiája, hogy az online pénztárgépek üzemeltetőinek mind a hagyományos pénztárgép technológia, mind a kommunikációs technológia területéről együttesen kell támogatást kapniuk. Ezt kívánja biztosítani a MONTEL negyedik üzletága: az online pénztárgép forgalmazási, üzemeltetési és szervizelési üzletág.
A MONTEL jövőbeni célja több, megbízható online pénztárgép típus engedélyeztetése, és hozzájuk magas színvonalú szolgáltatások biztosítása leendő ügyfelei számára.