4. A CRM bevezetésének lehetőségei

Amikor CRM bevezetésről beszélünk tudnunk kell, hogy a legnagyobb változást szeretnénk elérni az egész vállalat eddigi életében. A változás a menedzsmentet és a portaszolgálatot egyaránt érinteni fogja, sok esetben gyökerestül fogja átformálni az eddigi munkastílust, a prioritásokat, az egymáshoz való viszonyokat. Az elmúlt évek nagy CRM-sikertelenségeinek egyik legfontosabb tanulsága az, hogy a CRM bevezetése nem más mint változáskezelés, változásmenedzsment. Szinte mindent újra kell tervezni, a folyamatokat, a képzéseket, a szokásokat, stb. A részlegek a belső kommunikáció mellett meg kell tanulják az egymással való kommunikációt, a szabatosságot, a fegyelmet a határidőket, hisz ott van a legfőbb ellenőrző szerv: a vevő és a tőle kapott megbízás.

Természetesen ekkora horderejű változást nem lehet egyik napról a másikra bevezetni, csak több éven keresztül, kitartó munkával, fázisonként.

Az első fázis mindenképpen egy kontakt center létrehozása kel legyen. A kontakt centert kifejezetten el kell választani a belső felhasználású help-desk, telefonközpont, stb. részektől, a kontakt center csak és kizárólag az ügyfelekre szabad fókuszáljon. A kontakt center fejlődése lesz az egész vállalatot megváltoztató folyamat mozgatórugója, s ilyenformán állandó fejlődésben lesz.

A kontakt center fejlődése:

 

1. fázis

2. fázis

3. fázis

4. fázis

A kontakt center szerepe a vállalaton belül

Szükséges, költségtényez?

Profitcentrum a cross- és up-selling lehetőségekkel

Az ügyfélkapcsola-tokban stratégiai jelentőségűvé válik

A kontakt center maga a vállalat

A kontakt center működésének célja

Csökkenti az ügyfelekre eső költséget, növeli a termelékenységet

Költséghelyből profitcentrummá válás

Hosszú, profitábilis ügyfélkapcsolatok kiépítése

A tranzakciók kilépnek a kontakt centerből és átnyúlnak az egész vállalaton keresztül

Az üzleti igények, célok

hatékonyság

forgalomnövelés

ügyfélmegtartás

Optimális üzleti kapcsolattartás

Forrás: ContactBabel

 

A cross- és up-sellingről még nem esett szó: ez akkor értelmezhető, ha az adatbázis és a back-office rendszerek szolgáltatnak megfelelő adatokat az ügyfélkapcsolat előzményeiről, a kontakt center munkatársa fel van készítve a lehetőségek felismerésére és kihasználására, motiválva vannak, létezik termékfejlesztés, és eredményeik elérhetőek, stb. Persze ugyanez működhet automatikusan is: a ma népszerű sms kampányok nem mások, mint egy adatbázis keresés alapján elküldött direkt marketing forma, amely egy emberi beavatkozás nélküli folyamat.

Szoftverfrissítés

Tisztelt pénztárgép üzemeltetők!


MINI és JOTA típusú pénztárgépeinkre a NAV elkezdte a legfrissebb rendeletnek megfelelő szoftverek kiküldését.
A szoftver megérkezését követő napzárás után megjelenik az „Új firmware letöltve, újraindítás szükséges” üzenet a kijelzőn. Ezután nincs más teendő, mint követni a kijelzőn megjelenő utasításokat. A frissítés kb. 5 percet vesz igénybe.

FIGYELEM, VÁLTOZÁS!
Napnyitás bizonylat kinyomtatása előtt a pénztárgép a következő fizetőeszközökből kér pénzbefizetést: készpénz, hitel, utalvány, valuta – készpénz (amennyiben legalább egy valuta engedélyezve van), így a kezelőnek azonnal lehetősége van összeget beütni és fizetőeszközt (pl. váltópénzt) betenni a kasszába, amennyiben van jogosultsága a művelethez. A befizetéshez adja meg az összeget, majd a RÉSZÖ. gomb lenyomásával tovább léphet! A pénzbefizetés folyamat a le nyíl billentyű megnyomásával átugorható.
A hatályos rendeletnek megfelelően a napi forgalmi jelentés előtt a pénztárgép automatikusan pénztárjelentés bizonylatot nyomtat. Ez a funkció nem inaktiválható és nem módosítható.

Amennyiben frissítés után "Blokkolt állapot" és "Incorrect ver. of TCU" hiba jelenik meg a kijelzőn, kérjük értesítse szervizpartnerét!

Az új kézikönyvek a weboldalunkról letölthetőek:

Rövidített kezelési útmutatók a honlapunkon szintén elérhetőek:


Üdvözlettel,

Montel Kft.
2018.09.13.

Felülvizsgálatok

A hatályos 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet alapján a pénztárgépek éves felülvizsgálata kötelező. A felülvizsgálatot a pénztárgép üzembe helyezését, illetve legutóbbi éves szervizelését követő 1 éven belül kell elvégeztetnie az üzemeltetőnek.

Az éves felülvizsgálat során a szerviz

a) ellenőrzi, hogy nem történt-e illegális beavatkozás a pénztárgépen,

b) ellenőrzi, hogy a pénztárgép működése, működési körülményei megfelelnek-e a jogszabályi előírásoknak,

c) szükség esetén kicseréli az AEE akkumulátorát.

A felülvizsgálat kötelező része lett a szervizes helyszíni vizsgálat, így már nem lehetséges a szervizben elvégezni a fenti tevékenységet!

Időpontkéréshez kérjük keressen minket elérhetőségeink egyikén:

Tovább

NAV tájékoztatás

A 8+1 legfontosabb dolog, amit érdemes tudni az online pénztárgép üzemeltetéssel kapcsolatban

Az utóbbi hetekben végzett fővárosi és balatoni ellenőrzéseken tapasztaltak nyomán nyolc pontban összegyűjtöttük azokat a legfontosabb tudnivalókat, amelyek ismerete segíti az online pénztárgépet használókat, hogy betartsák a vonatkozó szabályokat. A plusz egy tudnivaló pedig a mulasztás következményeire hívja fel a figyelmet.

Tovább

2018.08.15.

A montel kft-nek négy engedélyezett online pénztárgépe van!

Az MKEH (Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal) kiadta az engedélyt a Montel Kft. által forgalomba hozott MONTEL MINI H és MONTEL JOTA H valamint a MONTEL SENTO LIGHT típusú online pénztárgépekre is. A Montel Kft. engedélyezett pénztárgép típusai:

  • MONTEL SENTO H, engedély száma: A003
  • MONTEL SENTO LIGHT, engedély száma: A003
  • MONTEL JOTA H, engedély száma: A010
  • MONTEL MINI H, engedély száma: A007
Részletek

Az 1991-ben alapított MONTEL Informatika Kft. ma a magyar infokommunikációs piac sikeres és elismert rendszerintegrátor vállalkozása.

A cég fennállásának első két évtizedében meghatározóan telekommunikációs, biztonságtechnikai és informatikai rendszerek tervezésével, megvalósításával, üzemeltetésével és karbantartásával állt az üzleti partnerek és a közszolgálati intézmények rendelkezésére.

2012-ben a MONTEL - a három működési területen összegyűlt tudás, szakértelem és tapasztalat felhasználásával - elkezdett online pénztárgépek fejlesztési és üzemeltetési kérdéseivel foglalkozni. Ehhez a feladathoz megnyert több olyan szakembert, akik ugyancsak egy-két évtizedes múltra tekintenek vissza a különböző pénztárgép rendszerek tervezése, üzemeltetése és szervizelése területén.

A cég filozófiája, hogy az online pénztárgépek üzemeltetőinek mind a hagyományos pénztárgép technológia, mind a kommunikációs technológia területéről együttesen kell támogatást kapniuk. Ezt kívánja biztosítani a MONTEL negyedik üzletága: az online pénztárgép forgalmazási, üzemeltetési és szervizelési üzletág.

A MONTEL jövőbeni célja több, megbízható online pénztárgép típus engedélyeztetése, és hozzájuk magas színvonalú szolgáltatások biztosítása leendő ügyfelei számára.